Elke maand is
er in het Musiskwartier wel een klantenactie of evenement dat door het Arnhemse
Smartvertizing is georganiseerd. Evenals in 15 winkelcentra door heel
Nederland. En ze werken ook mee aan de verbinding in de binnenstad tijdens de
Bridge to Liberation Experience. En zo is er nog veel meer. Mede Oprichter
Raymond Driessen is er met zijn compaan Robin Hardeman fulltime mee bezig.
Ze begonnen
in 2012 voor zichzelf en maakten in 2014 de slimme slag van marketingcommunicatie
naar gebiedscommunicatie en
winkelcentrumpromotie. Voor de binnenstadsondernemers binnen CCA doen ze dat al
een paar jaar, evenals in het Korenkwartier – de door Raymond bedachte naam,
die uitmondde in de zeven kwartieren van Arnhem.
Gebiedsconciërge
Voor het
Korenkwartier bouwden ze een webportal dat 80 bedrijven verbindt en 15.000
bezoekers trekt. Binnenkort komt er een gebiedsconciërge in het Korenkwartier,
ook al een initiatief van Smartvertizing. Ze zorgden voor gratis wifi en
boomverlichting, net als op de markt.
Hé kom aan
Voor het
Musiskwartier werken ze ook al drie jaar achter de schermen om voor de schermen
bezoekers en ondernemers een glimlach op het gezicht te toveren met hun ludieke
acties. Voor de gemeente werken ze onder andere voor het mobiliteitsproject Hé kom aan. Voor het transferium
Gelredome zijn ze ook aan de slag geweest met een succesvol mobiliteitsplan.
Gamification
Via een gamification toepassing hebben ze de
webportal Arnhemcentrum.nl aantrekkelijk en uitdagend gemaakt voor toekomstige
klanten, en wie komend weekend de straat op gaat kan zomaar opeens heel
bijzondere modeknuffels krijgen, ook al uit de koker van Smartvertizing.
Glimlach
En dan is dat
nog naar een greep uit het vele werk dat Driessen en Hardeman met hun crew –
vijf tot acht medewerkers en stagiaires – dag in dag uit bedenken en uitvoeren.
Om iedereen een glimlach te bezorgen en de binnenstad van Arnhem en diverse
andere winkelcentra een vrolijke boost te geven. Kijk maar eens op hun
Facebookpagina: https://www.facebook.com/Smartvertizing/