Leden nieuws

Nieuw lid: DIRECT Klantcontact

“Wij laten klanten uitblinken in klantcontact”. Dat vertellen bedrijfsdirecteur Aaltje Cornelies en accountmanager Robbert Jan Hermeler van DIRECT KIantcontact enthousiast. In essentie zorgen wij voor optimale bereikbaarheid zodat de ondernemer zich volledig kan toeleggen op ondernemen. Bereikbaarheid gaat overigens verder dan alleen de telefoon. Wij beantwoorden e-mails, reageren op social mediaberichten, WhatsApp en online chats.

Partner in klantcontact
Aaltje: “Wij halen klantenservice uit het proces van de opdrachtgever. De telefoon kan een hinderlijke onderbreking zijn van je dagelijkse werk. Wij zijn je telefonische collega die professioneel een beller te woord staat. Eveneens het reageren op social media, chats en Whatsapp kan tijdrovend zijn. Ook dat nemen we over. Wij communiceren in stijl van de opdrachtgever. Dat is van ZZP’er tot MKB. Je kunt ons inschakelen op piekmomenten, bij ziekte maar ook permanent als ‘eigen klantenservice’. Onze medewerkers zijn vriendelijk, klantgericht en multi-client opgeleid. Ze hebben kennis van de CRM-systemen van de klant. Dat maakt het werk afwisselend. Onze focus is inkomend telefoonverkeer. Alleen service calls behoren tot ons uitgaand telefoonverkeer. Geen acquisitie dus.”

Klantenservice 24/7 365
“We nemen desgewenst 365 dagen per jaar 24 uur per dag de klantenservice op ons”, vertelt  Robert Jan verder. “Voor sommige opdrachtgevers plannen we direct monteurs in. De klant met een probleem, bijvoorbeeld een lekkage of verstopping, wordt zo direct geholpen. Ook mensen met klachten krijgen we aan de telefoon. Of reageren op social media. Dat handelen we gepast af. In het laatste geval proberen we dat met een stukje humor te doen. Heel de wereld kijkt immers mee. Onze dienstverlening gaat op dit gebied verder. We screenen wat online gecommuniceerd wordt over een opdrachtgever. Niet alleen op zijn eigen social media pagina’s, maar ook daarbuiten. Zo houd je controle.”

Nederland klantvriendelijk
Wij willen Nederland klantvriendelijker maken. Dat doen we door kennis te delen. Wij organiseren jaarlijks vier gratis events waarin we onze know how overdragen. Denk aan de thema’s uitblinken in klantcontact, klantbeleving, robotisering en online klantcontact. Op zo’n event delen aansprekende sprekers hun ervaringen en kennis. Daarnaast geven we themapockets uit. Deze kun je downloaden op www.directklantcontact.nl/gidsen

UITNODIGING 11 SEPTEMBER 14.30 – 18.30 UUR
‘Blink uit in Technologie & AI’.
Kijk voor het programma en meld je aan voor deze sessie over robotisering binnen de klantcontactwereld op https://www.directklantcontact.nl/blink-uit-in-technologie-en-ai/