Nieuws

Inkoop- en Aanbestedingenbeleid gemeente Arnhem

Op 28 maart j.l. hebben, tijdens de bijeenkomst met Lindus en OKA in Burgers’ Zoo, vicevoorzitter Anke Pollmann en wethouder EZ Jan van Dellen een korte presentatie gehouden over het inkoop- en aanbestedingen beleid van de gemeente Arnhem. Naast algemene informatie werd toegelicht hoe je m.b.t. inkoop/aanbestedingen in contact komt met de gemeente Arnhem. Allereerst: schrijf je in op het platform! Dit kan via deze link:

https://www.arnhem.nl/Ondernemers/Inkoop_en_aanbesteden/ondernemersregister

In het kort:

  • Schrijf je in op het platform.
  • Op 23 mei vindt er een bijeenkomst plaats met als thema Relatiegeschenken. Doel is kennismaken, gegevens uitwisselen en zakendoen. Er is plaats voor maximaal 30 ondernemers. Leden van OKA en Lindus hebben voorrang (bij belangstelling, stuur dan een mail naar info@oka.nl).
  • In september vindt er een bijeenkomst plaats met als thema “hoe wordt gemeente Arnhem mijn klant”? Dan komen o.a. de procedures aan bod.

Bijeenkomsten of nieuwsitems omtrent dit thema plaatsen wij op de website en verspreiden dit in de nieuwsbrief en/of social media kanalen.

Zie ook de presentatie: Inkoop en aanbesteding presentatie OKA en Lindus DEF